DORM ROJAK πŸ’•



Assalamualaikum wbt...IM BACK YA'LL!!! Lama x on blog ni.Tah apa jadi tah ngan blog ni.Setelah 2 bulan berkhidmat di Kem PLKN Padang Hijau,Kluang,Johor..baru hari ini dapat on balik blog ni.Heyh..rindu PLKN.Rindu nak jadi mama kat dorm ROJAKπŸ’•.

 DORM ROJAK
Apa benda dorm Rojak ni? Haa..kt sana..ni la nama dorm aku πŸ˜‚Sebab apa panggil dorm Rojak?Asalnya kitorang kt PLKN ada 4 jenis kompeni iaitu :-

a)Kompeni Alpha
b)Kompeni Bravo
c)Kompeni Charlie
d)Kompeni Delta

Semua kompeni diatas ada dorm diorg...tp disebabkan aku ni x dpt nk masuk dorm kompeni aku sendiri..aku pon duduk kat dorm campur..then dari situ la mula Rojak.Rojak an ada mcm2 dalm nye πŸ˜‚Damn i missed them so much.Memalam makan maggie ramai2 kat tengah dorm,Menyanyi melalak sama2,Basuh baju sama2,Berebut bilik air,barang2 semua wakaf πŸ˜‚,katil kongsi πŸ˜‚,Makan maggie goreng hasil dari air tangan eykin,gelak macam orang apa,damn rindu gile kot semua tu.Macam2 ragam kat situ..sampai satu hari diorang panggil aku "mama".Aku x pasti la ceritanye macam mana aku boleh jadi mama dalam dorm..tapi since aku tidur kan Fira a.k.a AJ,aku pok2 dia...smpai dia tidur.πŸ˜‚Since that..she called me mama.Then berjangkit satu dorm panggil aku mama.
  
"Mama,mama xnk pegi DM ke?"
"Mama,tidur ngan fira mama?"
" mama i love you mama..good night"
"Mama,tolongkan picitkan kepala mama"
"Mama,nak foundation mama"
"Selius la mama" 

πŸ˜‚πŸ˜‚

Tah apa diorang semua buat agaknye.Heyh...rindu plak saat bersihkan dorm..main simbah2 air...habis basah kuyup masing2..menjerit2 πŸ˜‚Bersihkan kolah..berenang ngan air sabun..sengal πŸ˜‚Nak jaga anak2 kat dorm ni bukan senang..igt lg aku x tido sbb jaga budak2 kat dorm lepas kes kene kacau.Sorg2 aku jaga πŸ˜‚ Yang terjaga..x leh tido lain..yang demam panas teruk lain..yang sengaja ajak bual pon ye gak hahahhaa 

Rindu anak2..masing2 dah balik rumah masing..yang berlainan daerah pon ada. 😌
Walaupun ada yg degil2..tapi srs sayang mcm anak sendiri hahahahahahahahaa XD Papa pon melayankan je..sengal masing2 πŸ˜‚

K la tu je la nk citer psl dorm rojak.Maybe i will post pasal benda lain plak..huhuhu.Bye2 muahh
Xoxo
Assalamualaikum πŸ’•

Comments

Popular Posts